MEDEDELINGEN PBR WEEK 37

NOTEER VAST IN UW AGENDA:

Kunstroute Heugem in ere hersteld. In het weekend van 28 en 29 september doet onze kerk ook mee aan de kunstroute in Heugem. Volg meer informatie op facebook en de website van kunstroute Heugem https://www.hartjeheugem.nl/

EERSTE HEILIGE COMMUNIE:

Beste ouders/verzorgers van de leerlingen van groep 4

Uw zoon/dochter zit in groep 4;dat betekent dat hij of zij van harte uitgenodigd is om volgend schooljaar de Eerste Heilige Communie te ontvangen.

Als uw zoon of dochter de Eerste Heilige Communie wilt laten doen, kunt u uw kind via bijgevoegd inschrijfformulier hiervoor aanmelden. Vult u dit (graag digitaal) in en stuur het z.s.m., naar e-mailadres: jeanleonard@outlook.fr. Indien u het formulier afdrukt, kunt u dit afgeven bij de kapelanie:Severenstraat 7, 6225 AR Maastricht.

Wij zullen een ouderavond houden in Kindcentrum Anne Frank in Heugem op donderdag 19 september a.s. om 20:00 uur .De avond bestaat ui teen inhoudelijk deel en een praktisch deel. We zullen u dan ook informeren over het programma van voorbereiding van de Eerste Heilige Communie. We hopen u te ontmoeten op deze ouderavond. Voor deelname aan de voorbereiding en de viering van de Eerste Heilige Communie wordt een bijdrage gevraagd van € 50,00 per kind als u niet deelneemt aan de gezinsbijdrage. Neemt u wel deel aan de gezinsbijdrage dan hoeft u hiervoor niet te betalen. Maar het geld mag nooit een probleem zijn voor de Eerste Heilige Communie van uw kind. Als u niet kunt betalen, neem dan contact op met kapelaan. Eventuele vragen kunt u via e-mail jeanleonard@outlook.fr stellen of via telefoon 0621654253.

Hartelijke groeten,

Kapelaan Jean Leonard

Zie website parochie Heugem voor aanmeldformulier.

VORMSEL:

Beste ouders/verzorgers van de leerlingen van groep 7 en 8

Uw zoon/dochter zit in groep 7of8;dat betekent dat hij of zij van harte uitgenodigd is om volgend schooljaar het Heilige Vormsel te ontvangen.

Aanmelding

U kunt uw kind via een inschrijfformulier hiervoor aanmelden.Vult u dit ( graag digitaal) in en stuur het z.s.m., naar e-mailadres: jeanleonard@outlook.fr

Indien u het formulier afdrukt, kunt u dit afgeven bij de kapelanie:Severenstraat 7,6225 AR Maastricht.

Wij zullen een ouderavond houden in Het Kindcentrum Anne Frank in Heugem op dinsdag 1oktober a.s. om 20.00 uur. De avond bestaat uit een inhoudelijk deel en een praktisch deel. We zullen u dan ook informeren over het programma van voorbereiding van het Heilige Vormsel. We hopen u te ontmoeten op deze ouderavond.

Voor deelname aan de voorbereidingen van de viering van het vormsel wordt een bijdrage gevraagd van €50,00 per kind als u niet deelneemt aan de kerkbijdrage.

Neemt u wel deel aan de kerkbijdrage dan hoeft u hiervoor niets te betalen. Maar het geld mag nooit een probleem zijn voor het sacrament van het H. Vormsel van uw kind. Als u niet kunt betalen, neem dan contact op met kapelaan.

Eventuele vragen kunt u via e-mail jeanleonard@outlook.fr stellen of via telefoon 0621654253. Zie website parochie Heugem voor aanmeldformulier.

Hartelijke groeten,

Kapelaan Jean Leonard