KNUTSEL JIJ OOK IETS VOOR ONZE KERSTAL EN KOM JE DEZE BEWONDEREN!

Tijdens 1e en 2e kerstdag en in de week tussen kerst en Nieuwjaar tot en met vrijdag 30 december 2022 kunt u en uw familie iedere dag tussen 14 en 16 uur onze kerststal komen bekijken. Er is stemmige muziek, in een mooie versierde kerk.

Even een moment van bezinning, een rustpunt tijdens uw wandeling.

Steek een kaarsje op bij de kerststal en een kleine donatie bij onze knikkende engel. Onze bouwers hebben net als ieder jaar hun best gedaan om er wat moois van te maken. Onze beeldengroep is meer dan de moeite waard met mooie beelden, schaapjes , os en ezel, met natuurlijk in het middelpunt het kindje Jezus.

Doe je ook mee onze wedstrijd en maak je een mooie tekening of knutselwerk  met als thema kerstster? Voor verdere informatie en voorbeelden/kleurplaten zie onze facebook pagina: parochie St. Michael Heugem en op www.parochieheugem.nl . Inleveren kan als je de kerststal bezoekt met erop vermeld je naam, tel en leeftijd en emailadres.

In het nieuwe jaar maken we de winnaars bekend en ontvangt deze een leuke prijs.

Inspiratie: