PAROCHIEPELGRIMAGE LOURDES DINSDAG 19 T/M WOENSDAG 27 SEPTEMBER 2023

Via het Huis voor de Pelgrim organiseren wij een pelgrimage voor de parochianen van het Dekenaat Maastricht naar Lourdes van dinsdag 19 tot en met woensdag 27 september 2023. Dit is een 9-daagse busreis. Deze busreis gaat op de eerste dag via Amiens naar Lisieux (2 overnachtingen). De tweede dag bezoeken we de basiliek en het klooster van de  H. Theresia. Op de derde dag in de middag komen we aan in Lourdes. De terugreis gaat via Nevers (1 overnachting). Daar bezoeken we het klooster waar Bernadette gewoond heeft en ze ligt opgebaard. Op de negende dag zijn we terug in Nederland.

Deze busreis is alleen geschikt voor mensen die géén zorg nodig hebben en goed ter been zijn. Er kunnen maximaal 50 parochianen mee.

De kosten voor deze reis zullen ongeveer € 995,00 per persoon zijn (toeslag € 240,00 voor een eenpersoonskamer). We verblijven in een goed 3-sterrenhotel op basis van vol pension.

Voor meer informatie over deze reis kunt u contact opnemen met het parochiekantoor OLV en Sint Pieter (Sint Willibrordusstraat 12, 6212  CB Maastricht), via mail info@olv-sintpieter.nl of telefonisch 043-3214694.

Heeft u interesse om mee te gaan, vraag dan een aanmeldformulier aan bij het parochiekantoor OLV en Sint Pieter.

Werkgroep Lourdesreis