COMMUNIEZONDAG

Zondag 22 mei 11.00 uur zullen vanuit onze Parochiegemeenschap, “Heugem / Randwyck”, de navolgende kinderen hun 1e heilige communie ontvangen

Deon Heynen – Loreanne Roos – Bibi Verhoeven
Abigail Feijt – Domenico Geerkens – Maya Mortiaux
Thiago Martinez – Tessa Louisa – Noemi Pibiri

De feestelingen worden om 10.45 uur afgehaald aan het Kind centrum Anne Frank, ingang Heugemerstraat, door:
Kap. Slaven, acolieten, Parochiële Bestuursraad en drumband Harmonie St. Michaël.
Wij vragen de bewoners van de route, Heugemerstraat – Heugemer Pastoorsstraat, de vlag uit te hangen, dat zeker zal bijdrage tot verhoging van het feestgevoel! We feliciteren deze 9 jongens en meisjes met dit grote feest en hopen dat de maandenlange voorbereidingen door de werkgroepen die gezorgd hebben voor de inhoud, de catechese, de praktische zaken rond presentatie, met knutselen, tekstboekjes, het oefenen en de communieviering zelf, zijn vruchten zal opleveren.

Werkgroep Eerste H. Communie.