DIERENDAG EN FEESTDAG FRANCISCUS VAN ASSISI VIEREN WIJ 01 OKTOBER A.S.

Op 04 oktober is het dierendag. Het is ook de gedenkdag van Sint Franciscus van Assisi, de heilige die volgens de legenden met dieren kon praten. In onze parochie schenken wij, omdat wij een beeld van Franciscus van Assisi in onze kerk hebben, hier altijd aandacht aan. Dat zal zijn in de mis op zaterdag 1 oktober a.s. om 19.00 uur. Kinderen kunnen met hun knuffels naar de kerk komen. Deze worden tijdens de mis gezegend. Grote of kleine knuffels, grote of kleine kinderen iedereen is welkom. De mis wordt opgeluisterd door het gezinskoor en na de mis gezellig samenzijn onder het genot van een kopje koffie of fris.