Parochiële Bestuursraad H. Michaël Heugem-Randwyck

Zondag 25 september a.s. viert onze parochie het feest van St. Michaël: de patroonheilige van onze parochie. Dit is ook de dag waarop wij de vrijwilligers van onze parochie in het zonnetje willen zetten om hen te bedanken voor hun inzet voor de parochie in het afgelopen jaar.

De Parochiële Bestuursraad wil u dan ook uitnodigen om op 25 september a.s. om 10:00 uur samen met ons de H. Mis te komen vieren. Deze viering zal worden opgeluisterd door Harmonie St. Michaël.

Tevens is deze mis voor ons Michaelkoor en het michaëlsgilde.

Na afloop van de viering is er voor iedere bezoeker gelegenheid om samen met ons een kopje koffie (met wat lekkers) onder de klokkentoren te drinken. Het is tenslotte een feestdag die we samen met u willen vieren!

Om de verbondenheid met u als vrijwilliger extra te onderstrepen, zal er na de viering aan alle vrijwilligers een kleine attentie worden uitgereikt. Want zonder vrijwilligers kan een parochie niet bestaan. Zij vormen het fundament van de parochie.

Mocht u iemand in uw omgeving kennen, die het leuk zou vinden om incidenteel of structureel mee te helpen bij een activiteit of werkgroep binnen onze parochie, dan zouden wij dit graag vernemen. U kunt hiervoor contact opnemen met een van de leden van de PBR.

Wij hopen u deze zondagochtend natuurlijk te mogen begroeten, zodat we de attentie persoonlijk aan u kunnen geven. Om zoveel mogelijk vrijwilligers en parochianen de gelegenheid te geven om deze dag aanwezig te zijn, zal de zaterdagavondviering van 24 september komen te vervallen.

Wij zien u graag op zondag 25 september, tot dan.

PBR (parochiële bestuursraad) Heugem.