Kerstwandeling

Maastricht, december 2020

Beste parochianen,

Wat is nu leuker om net als de berenactie tijdens de 1e coronagolf voor de kinderen, in deze donkere tijd een lichtpuntje en activiteit voor de kinderen te organiseren.

In deze tijd mag je maar met een paar mensen bij elkaar komen, maar op straat kun je beter op afstand zijn volgens de coronamaatregelen. Wat is nu leuker om in deze dagen ook voor wat ontspanning en licht in het duister te zorgen voor de kinderen.

Ga met ze er op uit en wandel door de buurt. Laat ze zoeken naar leuke kerststalversieringen in de ramen van huizen.

Maar ja, hiervoor is wel iets nodig. Wij willen vragen of U zoveel mogelijk uw ramen wilt versieren met een kerststal op een creatieve manier of een echte kerststal, of een tekening?

Maak een foto van het leukste en favoriete raam en stuur het ons toe voor 1 januari a.s. naar monique.voncken@planet.nl.  Wij zorgen dan dat deze foto wordt geplaatst in de Baorebinder als leukste en favoriete raam van Heugem. Mochten het er meer zijn dan zoeken wij een top 3 uit.

Dus ga lekker aan de slag en laat je creativiteit los.

Want het plezier van kinderen is toch het grootste goed dat we hebben.

En ons kleine kind Jezus die in de kerststal ligt, zal zeker eens naar ons glimlachen als hij ziet dat de kinderen ook gaan wandelen, net als Jozef en Maria naar Bethlehem.

Met vriendelijke groet,

Parochie Bestuursraad Sint Michael Heugem