KOM ONZE KERSTSTAL BEWONDEREN!

Tijdens 1e en 2e kerstdag en in de week tussen kerst en nieuwjaar kunt u en uw familie iedere dag tussen 14.00 en 16.00 uur onze kerststal komen bewonderen. Er is stemmige muziek, in een mooie versierde kerk en voor de kinderen is er een presentje.

Even een moment van bezinning, een rustpunt tijdens uw wandeling.

Steek een kaarsje op bij de kerststal en een kleine donatie bij onze knikkende engel. Onze bouwers hebben net als ieder jaar hun best gedaan om er wat moois van te maken.

Onze beeldengroep is meer dan de moeite waard met mooie beelden, schaapjes, os en ezel met natuurlijk in het middelpunt het kindje Jezus.

Dit jaar is er helaas geen herdertjestocht, maar zo bieden we voor de kinderen en ouders toch de mogelijkheid om onze kerk te bezoeken.

Doe je ook mee onze wedstrijd en maak je een mooie tekening of knutselwerk met als thema kerststal? Voor verdere informatie en kleurplaten zie ons

facebook: (parochie st. Michael) en website (www.parochieheugem.nl).

Inleveren kan als je de kerststal bezoekt met vermelding van je naam, leeftijd en tel. nummer. In het nieuwe jaar maken we de winnaars bekend en ontvangt deze een leuke prijs.