PENNING EREVRIJWILLIGER TOEGEKEND AAN JOHN BAAN

Op 2 maart 2024 werd de penning erevrijwilliger toegekend aan John Baan. En tevens een beeldje overhandigd als dank voor alles.

Hij doet al meer dan 37 jaar vrijwilligerswerk in onze parochie van misdienaar, akoliet, lid Michaelsgilde, herdertjestocht, kerststal opbouwen etc. Een drijvende enthousiaste vrijwilliger die altijd klaar staat. Hier kun je op bouwen. Door het toekennen van de penning willen we hem bedanken voor vele jaren vrijwilligerswerk en hopen dat we nog vele jaren op hem mogen rekenen.

Aan zijn vrouw werd een bloemetje overhandigd als bedankje omdat zij het mogelijk maakt dat John Baan deze taken kan uitvoeren.

Na de mis was nog een gezellig samenzijn met parochianen en vrienden en familie van John Baan.