PROCESSIE PAROCHIE H. MICHAËL HEUGEM 18 JUNI 2023

Op 18 juni jl. trok de processie traditioneel weer door Heugem. Het was een mooie sfeervolle processie met vele groepen; Harmonie St. Michaël, CV de Waterratte, CV de Kikkers en prinses SKY, de communiekinderen van 2023 van parochie H. Michael Heugem en H. Monulfus en Gondulfus de Heeg, en Dragersgilde Sint Walburga Amby, misdienaars, acolieten, hemeldragers, vlaggendragers, flambouwdragers en vele anderen.

Dank je wel voor o.a. mevr. Bouchoms die in de Heugemerstraat de bloemen op de straat zo mooi versierd heeft en de andere bewoners die in de overige straten versierd hebben en natuurlijk de bloemversiering bij het altaar in de Oude Maasstraat.

Hopelijk mogen we volgend jaar weer rekenen op zoveel vrijwilligers die deze processie mogelijk maken. Hebben jullie ideeën, aan en/of opmerkingen dan hoor ik graag van jullie. huubsour@gmail.com

Dank jullie wel. Namens het Processiecomité, Huub Sour
Fotografie Monique Voncken