SPOORBOEKJE DE KOMENDE WEKEN T/M KERSTMIS

LET OP DE TIJDEN GAAN WIJZIGEN!!!!

Naar aanleiding van het bericht van het bisdom Roermond is het volgende bericht gecommuniceerd:

“Net als vorig jaar zijn er met Kerstmis geen publieke nachtmissen toegestaan. De bisschoppen vragen parochies om de mogelijkheden om Kerstmis overdag te vieren -ook in de dagen van het kerstoctaaf- volop te benutten”, aldus het bisdom. In de kerk zijn er al eerder verscherpte coronamaatregelen ingevoerd, zo is het verplicht om anderhalvemeter afstand te houden in de kerk. Ook is het verplicht om een mondkapje te dragen. Er mag nog wel gezongen worden in de kerk.

In ons bericht tref U ons spoorboekje aan en wij willen onze parochianen de mogelijkheid bieden om in aanloop naar kerstmis en de kerstdagen deze op verantwoorde en sfeervolle manier te kunnen laten vieren.

Mochten er mensen zijn die U weet die regelmatig naar de kerk gaan en niet digitaal vaardig zijn, zou U hen dan willen informeren over dit bericht?

Voor actuele informatie volgt U ons facebook en website www.parochieheugem.nl