U kunt nog steeds meedoen met onze VASTENACTIE !!!

De actie waar wij ons deze vasten op willen richten is de actie voor “straatkinderen in de Indiase stad Bangalore”. Kinderen zoals de 10 jarige Vikas Mithun.

Dennis maakt huiswek

Vikas is op het station van Bangalore aangekomen. Mensenhandelaren staan de kinderen daar op het station al op te wachten. Ze zoeken de kinderen op en bieden hun hulp aan. Wie hun mooie beloftes gelooft, belandt in een duistere wereld van uitbuiting, misbruik en moderne slavernij. De kinderen moeten hard werken in erbarmelijke omstandigheden in bijvoorbeeld steengroeves of naaiateliers, anderen moeten bedelen op straat, sommige kinderen worden daarvoor zelfs opzettelijk verminkt en weer anderen belanden in de prostitutie of de straathandel in verdovende middelen. Veel straatkinderen raken dan ook verslaafd; hun enige ontsnapping aan een uitzichtloos bestaan.

Geen enkel kind, waar ook ter wereld, zou een dergelijke vreselijke toekomst tegemoet moeten gaan. Daarom willen wij u vragen: Help deze kinderen aan een ander perspectief. U bent nodig!

Wees zo goed en geef een bijdrage. U kan het Vastenactiezakje, dat u achter in de kerk vindt, met uw bijdrage in de brievenbus stoppen bij een lid van het Vastenactie comité Heugem-Randwijck. zie voor adressen op onze website Parochie St. Michael Heugem.