Nieuwe activiteiten in onze parochie

Beste parochianen,

Omdat op 29 september de katholieke Kerk het feest van de drie aartsengelen (Michaël, Gabriël en Rafaël) vierde, hebben wij het Michaël feest op zondag 27 september in onze parochie gevierd. Moge ons God op voorspraak van de aartsengel Michaël van alle onheil bewaren, vooral in deze moeilijke periode van de coronacrisis.

Wij zijn van plan de nieuwe activiteiten in onze parochie te organiseren. Kinderen, en ook de ouders, die de nieuwe liedjes willen zingen, willen spelen, een beetje willen bidden, iets lekkers willen eten, kunnen zich tot 8 oktober bij kapelaan Slaven aanmelden voor de `Hosanna kinderclub`. De bedoeling is dat we één keer per maand of per twee maanden samenkomen (de plaats wordt later bekend gemaakt, afhankelijk van het aantal kinderen dat komt) en duurt ongeveer een uur of anderhalf uur. Deelname is gratis. De eerste bijeenkomst zal zijn op vrijdag 9 oktober 15.00 uur.

Voor alle mensen die graag samen eten en tegelijk op een gezellige en ontspannen manier over het geloof willen praten, bieden wij de Alpha-cursus aan. Vooraf aanmelden is nodig i.v.m. de te verzorgen maaltijd en kan gebeuren via een e-mail aan alphamaastricht@gmail.com of telefonisch naar 06-31499002. Ook deze cursus is gratis. Onze eerste bijeenkomst is op donderdag 15 oktober om 19.00 uur in het parochiezaaltje in de Heeg, Roserije 325 (onder de kerk bij het winkelcentrum). Iedereen is van harte welkom!

Wij wensen u allemaal Gods zegen en tot ziens in onze parochie!

Kapelaan Pawel Zelazny.