SOLIDARITEITSMAALTIJD WIE KOMT? WOENSDAG 22 MEI OM 19 UUR

De PBR/het Gezinskoor van de parochie Heugem heeft al een paar keer deelgenomen aan de Solidariteitsmaaltijd die georganiseerd wordt in de kerkfederatie Kana van onze oudkapelaan, nu pastoor Lipsch. De twee Indiase kapelaans Rajan en Francis die daar werkzaam zijn, organiseren jaarlijks een maaltijd voor belangstellenden, waarvan de opbrengst ten goede komt aan het kindertehuis Pope Francis home in de geboortestad van kapelaan Rajan.

De kapelaans koken samen met een aantal vrijwilligers een aantal typisch Indiase gerechten. Tijdens de maaltijd wordt iets verteld over de situatie in het kindertehuis en wordt er ook gewezen op de noden ervan. Het is elke keer een geweldig aangename en mooie avond.

Het een en ander bracht ons op het idee dit ook voor onze parochie(s) te organiseren. Als datum is gekozen voor de woensdag 22 mei om 19.00 uur in het sterrenrestaurant Au Coin des Bons Enfants op de Kakeberg te Maastricht, een unieke locatie die door de mede-eigenaar Lino de Vrede spontaan werd aangeboden. Keuken en restaurant kunnen gratis worden gebruikt.

Iedereen die wil aanschuiven in deze bijzondere omgeving en die wil gaan genieten van de authentieke Indiase smaken, moet zich snel opgeven.

We gaan uit van 50 plaatsen.

De kosten zijn €15,- per persoon (alleen ter plekke contant te betalen) Verder staat er in het restaurant staat ook nog een doos/mand waar extra giften in kunnen worden gedoneerd. En zoals gezegd, de opbrengst komt geheel te goede aan kindertehuis in India, en iedereen is welkom.

Aanmelden is makkelijk, mail naar: jospletsers@yahoo.com onder vermelding van solidariteitsmaaltijd (naam en aantal deelnemende personen)