VIERING EERSTE HEILIGE MIS ANDY GARCIA OP 4 JUNI 2023

Op 3 juni jl. werd Andy Garcia in de Sint Christoffelkathedraal te Roermond gewijd tot priester. Op 4 juni was zijn Eerste Heilige mis in de H. Walburgakerk te Amby. Hij werd naar de kerk begeleid door Dragersgilde Sint Walburga Amby en akolieten en misdienaars uit parochie Monulfus en Gondulfus, H. Michael Heugem, St. Petrus banden Heer, H. Walburg Amby. De viering werd muzikaal opgeluisterd werd door Gezinskoor Heugem, Kon. St. Caeciliakoor Heer, Kerkelijk Zangkoor St. Caecilia Amby, Gemengd koor Monulfus en Gondulfus. Na de mis werd hij onder muzikale begeleiding door Harmonie St. Walburga Amby begeleid naar trefcentrum Amyerhoof waar een druk bezochte receptie plaatsvond met opluistering van Mexicaanse muziek door Mariachi México en la Piel Liège.
Leden van het Dragersgilde St. Antionius van Padua verzorgden de receptie.
Een fijne samenwerking van alle kerkelijke geledingen in Parochiefederatie Oost. Chapeau!!!

Fotografie Monique Voncken